Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Στις
μέρες μας, περισσότερο από ποτέ, οι μαθητές μέσα από την εμπειρία της σχολικής
ζωής πρέπει να αναπτύσσονται πολύπλευρα και να είναι ικανοί να ανταποκριθούν με
επιτυχία και διαχρονικά στις ετερόκλιτες προκλήσεις ενός κόσμου που βρίσκεται
σε διαρκή αλλαγή.
Πολλοί
ερευνητές τονίζουν ότι στις μέρες μας είναι πιο αναγκαίο παρά ποτέ να
προσανατολιστεί η σχολική φυσική αγωγή περισσότερο προς την υγεία και τη φυσική
δραστηριότητα.
Συνεπώς,
κάθε μαθητής αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα και επιθυμία μου
είναι να εμπλέκεται σε δραστηριότητες
που τον ενδιαφέρουν και να αισθάνεται ότι μπορεί να αποδώσει με επιτυχία.
Η
ατομική δέσμευση και η προσπάθεια για βελτίωση ενθαρρύνονται και επιδοκιμάζονται. Με στόχο την αύξηση της συμμετοχής
και τη δημιουργία θετικού κλίματος μάθησης, επιδοκιμάζεται η προσπάθεια και η επίτευξη ατομικών στόχων.
Η
διδασκαλία σχεδιάζεται και υλοποιείται με τέτοιο τρόπο ώστε ο κάθε μαθητής να
αισθάνεται την ικανοποίηση που προσφέρει η συμμετοχή σε φυσικές και αθλητικές
δραστηριότητες, να αυξάνει προοδευτικά την αυτό-αποτελεσματικότητά του και να
βελτιώνει την εικόνα που έχει για τον εαυτό του και τις ικανότητές του.
Επειδή
η υγεία είναι η κατάσταση της πλήρους
φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι απλά η απουσία ασθενειών
και αναπηριών φαίνεται ότι το σχολείο και το μάθημα της φυσικής αγωγής μπορούν
να διαδραματίσουν καταλυτικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή. Βασική επιδίωξη
αποτελεί η δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος, ώστε όλοι οι μαθητές να
αποκτήσουν θετική εμπειρία μέσα από την άσκηση λαμβάνοντας υπόψη τις προσωπικές
προτιμήσεις και τις ικανότητές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου